this is the clock up on the wall, this is the story of us all

Gårdagen innebar alltså sovmorgon och en lugn, helt okey lektion. Sedan bar det av mot förslöv i sällskap med Heni och Pilla. Där började det med god mat och sedan fixade vi oss inför kvällen. Cyklade ner till stranden där vi hamnade i freddes stuga. Från den stunden att vi anlänt började det hela spåra ur en liten del men jag hade iallafall kul så tack för en trevlig kväll.

Idag mår man inte som bäst. Fick ca 4-5 timmars sömn inatt och har precis unnat mig två timmar till. Själv är jag  dock taggad på party men det är jag nog nästintill ensam om, skit lixom.... Så nu ska jag ladda upp med några bra filmer och tvprogram och sedan blir det en lugn kväll mot min vilja.

Ha en underbar lördag partypeople.


 

och åter en gammal goding till er spotifyunderbaringar

http://open.spotify.com/track/6V4y4uuMAxe2EYDIWNToaH


Kommentarer
Postat av: Pillaaaaaa :)

det var faktiskt kul. och jag ber om ursäkt för att det spårade ut litegran;P

2009-09-12 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0