Heeeello sweethearts

Jag tror jag känner överdrivet mycket av denna kyla. I morse på väg till skolan tog jag på mig både halsduk och mössa. "Pappa kan jag inte ta vantar också?!" "Nej Malin, det är inte ens så himla kallt ute". Men tro mig, jag frös. Det kan möjligtvis ha varit en inbillning eftersom en del tittade lite snett på mig och andra bar solglasögon och tunna kläder.

I alla fall så kom jag tillslut till skolan efter försenat tåg. Tisdagar är nog en av mina favoritdagar eftersom vi har en väldigt bra lärare på förmiddagen vilket gör att lektionerna går väldigt snabbt. På eftermiddagen har vi idrott, även här med en bra lärare, och dagens eftermiddag bjöd på ett väldigt jobbigt och intensivt spinningpass men väldigt skönt var det.

Nu har jag nyss kommit hem efter en promenad med Sabina och lite idoltittande hemma hos benet. Alltid lika roligt måste jag säga!

Ett litet tillägg innan jag avslutar.

Jag och lillebror sitter i soffan, vår hund Esther ligger i andra soffan. Helt "out off nowhere" säger min lillebror:

- Fan vad ful du är essan
- Henke vafan säger du?!
- Ja men jag tycker ju att hon är det

och sen reser han på sig och går helt oberörd. Moget lillebror!

Essan är inte alls ful!


Kommentarer
Postat av: Pilla;P

Essan är ju skuuukt söt ! Amar-Henke har ingen koll !

2009-09-15 @ 21:59:51
Postat av: eric

helt rätt henke, vad jag alltid har sagt

2009-09-15 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0