And I bet, that you exploded in my heart

Tänkte bara nämna att jag har haft en superbra helg!

Fredagen slutade lite oväntat. Till en början var jag inställd på en lugn hemmakväll men klockan nio befann jag mig i björkhagen. Hade sjukt roligt och träffade en del som man inte har träffat på länge. När vi skulle hem kom vi dock på att vi skulle gå ca 5-6 km för att komma till bussen. Ha ha. Mindre kul.

Igår jobbade jag mellan 12-16 och efter det körde pappa raaaally till klippan där min innebandymatch väntade. Eller väntade&väntade, jag missade första perioden. Matchen slutade 4-4. 
På kvällen var jag sjukt trött men trots detta satt jag i en bil in mot ängelholm vid nio. Jag förstår inte vad det är med denna helgen och impulsiva utflykter. Men det var kul. Det var längesedan jag och frida umgicks så kvällen behövdes. Dock vaknade jag upp i morse med en helt oväntad liten sak. HAHA, det va kul ju. 

Idag väntar en massa slappe och sedan jobb 16-20. Med tanke på att jag inte har sovit mycket denna helgen så lär jag ju somna som en stock ikväll.

(mollan&evven i björkhagen)



(jag och frida, mars-08, gamla goda tider)

Kommentarer
Postat av: HANNAH!

En snopp. Ey, jag väntar på mitt inlägg! ;)

2009-10-18 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0