Vittnesmål och irriterade gäster

Idag har jag haft en fruktansvärt krävande dag. Morgonen bjöd på en rättegång i halmstad där jag skulle lämna mitt vittnesmål. Det var nog länge sedan jag var så rädd. Jo, jag hyperventilerade som bara den och tårarna var inte långt borta.Ni som känner mig vet att jag är enormt rädd över att prata inför folk, ännu värre blir det då när det är dead serious och man blir pressad på en massa frågor.

Iallafall, mitt vittnesstöd försökte lugna mig och visst lyckades han med det fram tills att mitt namn ropades ut i högtalarna och det var min tur att gå in i salen. Hans tips var att föreställa mig alla nakna - "men bara till en viss gräns hörredudu!"  la han till. Nej, det funkade inte för att  hålla mig lugn. Men jaja. I slutändan hade allt gått bra.

Som belöning för denna enormt starka insats gav jag mig själv ett par skor från 'Bianco footwear' - jag förtjänade dom faktiskt. Bild på dom slänger jag in senare!

Och sedan blev det jobb mellan 16-20 så är alltså nyss hemkommen.

Inte nog med att jag var väldigt trött och ledsen efter denna hemska morgon, självklart skulle alla gäster trigga mig ännu mer och det var väldigt tuffa pass för oss i kassan idag tycker jag...

Och som grädden på moset dog min moped påväg hem så pappa fick komma och hjälpa mig. Ja, då brast det kan jag säga... Jag som älskar min blixt.. Dock lever den nu igen, skönt!

Nu ska jag göra något vettigt, och tack för stödet idag p1! :)


Kommentarer
Postat av: '- e m m a

Åh, tack så mycket malin :}.

Blir glad när någon av Teds kompisar också säger det!

2009-07-29 @ 16:26:35
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0