Angie, vart har du tagit vägen?!

Malin säger:

pratat något med angelika ?


SarahA. säger:

Nix, du då? vafan hon får ju ringa oss när hon är hemma


Malin säger:

JA ELLERHUR!

hon baa kommenterade typ "förresten jag är hemma nu" precis som om de inte va någon big deal


SarahA. säger:

Hon är ju rolig hon. Vi är helt besatta här och hon bara: whatever

Tänk om hon är utbytt  mot en annan


Malin säger:

omg i think so


SarahA. säger:

Vad ska vi göra 


Malin säger:

vet inte, ska vi åka till ungern o leta upp henne?


SarahA. säger:

Vi blir nog tvugna


Malin säger:

mm...


SarahA. säger:

det är det ända rätta


Malin säger:

och det är vår skyldighet'


SarahA. säger:

Imorgon?


Malin säger:

imorgon får duga...


SarahA. säger:

Inatt? 


Malin säger:

ja!


SarahA. säger:

Jag tar mitt flygplan

Vart ska jag plocka upp dig?




Malin säger:

i mölndal på scandic hotellet

planet är perfekt!


SarahA. säger:

Ja, det kommer ta låt mig tänka...cirka 67,13 minuter


Malin säger:

det låter bra


SarahA. säger:

Hoppas du är redo i lämplig klädsel


Malin säger:

ja, jag väntar på taket


SarahA. säger:

Det blir smidigt då kanske vi till och med klarar oss utan landning. om du hoppar på i farten det vill säga


Malin säger:

det klarar jag


SarahA. säger:

Gott snack. Jag lyfter om 3 2 1 sekunder

Min kära vän Sarah dök dock aldrig upp för att fullfölja våran spaning efter Angie som är försvunnen. Sarah skyllde på att hennes kompass var isönder och att hon istället hamnat i happaranda...Sarah, jag frös på taket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm sorry my love :(

2009-01-08 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0