Skaellarna

Min torsdagskväll medbringade en skallereunion hemma hos Sicki. Jag är nästan nyss hemkommen därifrån. Vi hade väldigt mysigt och fick lätta lite på våra hjärtan. hahaha. Kollade även på första HarryPotter-filmen. NOG att skådespelarna var minimini där... Tack för en mysig kväll skallar <3

Förövrigt ska jag inte till skolan imorgon (idag) heller. Skönt! Så egentligen gick jag ju faktiskt på mitt sportlov redan igår (onsdags). Nej, nu ska jag försöka bli klar med en engelskauppsats. :)

Sleep tight lovers!


Kommentarer
Postat av: louise

sv; men.. här tänkte jag ju göra dej avundsjuk :( haha, nej, men härligt (y) (:

2009-02-13 @ 11:11:14
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0