Finally

Igår kväll fick jag skäll av sarah...jag hade tydligen inte bloggat på väldigt länge så nu är det dags igen.....Och eftersom det faktiskt är typ en vecka sen sist börjar uppdateringen från i lördags....

I lördags alltså...Då vaknade jag tidigt för att bege mig till det överskattade Ge-kås. Efter tre timmar där var vi nöjda och som vanligt kände man lite ångest efter betalningen men det är väl något man aldrig kommer undan. Sen kom kvällen och min familj hade blivit bjudna till klippan där mina kusiner bor. Dom har nyss fyllt år så det bjöds på god mat och efterrätt. Så kom vi hem och mellan 21.00-02.15 målade jag min toalett rosa. Och det blev väldigt fint om jag själv får säga det.

Söndagen kom och det gjorde även Sarah. Efter 2 timmar och 45 minuters inlinesåkning var vi övertrötta..Så efter mycket skratt somnade vi som stockar. Och efter fem timmars sömn vaknade vi runt 05.00 för att packa i ordning våra grejer. Jaa, dagen då vi skulle gå från båstad till halmstad var kommen. Efter sex timmars promenad och konstant skrattande var vi framme i halmstad, övertrötta och med vackra krigsmålningar. Bilder läggs ut senare.....

Onsdag, igår då alltså, ägnades åt Egen hårvård. Detta innebär att vi delas in två&två för att göra precis vad vi vill med våra hår. För mig blev det en toning (5.0) och sedan blektes det tunna slingor i hätta efteråt. En till blekning kommer även ske nästa torsdag för att ljusa upp mitt hår ytterliggare. Sen hamnade jag på tåget mot Smålandsstenar faktiskt. Lite mys med sariiih och fridaaay och sedan övertrötthetspluggande. Men det blev lyckat ju!

Imorgon är sista skoldagen innan påsklovet och det ska bli så himla skönt. Men än har det inte börjat och jag måste nu återgå till mitt matteräknande....

See ya, wouldn't wanna be ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0