Dags för lite uppdatering...

Då är det ett par dagar sedan jag bloggade sist. Torsdagen medbringade sovmorgon, och sedan en bra svenskalektion. Efter det begav jag mig ut för att gå med Sabina och eeessan. Fredagen spenderades i halmstad på förmiddagen och sedan åkte jag till framtidsskolan i ängelholm för att sällskapa lite vänner.  Väl hemma gicks det en lång promenad igen och sedan spenderades 19.00-20.00 på personalmöte i ängelholm och sen var den fredagen förstörd... Lördagen kom och jag var sjukt sleden. Trots detta begav jag mig upp till halmstad för att umgås med Angie&Tine. Vi hade faktiskt jättemysigt och jag ångrar inte att jag åkte upp. Fick dock sjukt mycket panik när jag fick reda på att ett stort materialkunskapsprov väntar på tisdag. Nu såhär på efterhand önskar jag  verkligen att jag hängt med på lektionerna istället för att ha suttit i min egna lilla värld.. Väldigt lönt känns det nu ju...Så direkt när jag kom hem idag började ett enormt råplugg och sedan ännu en promenad med Sabina. Fyra gånger denna veckan och 5 km varje gång - fy vad duktiga vi har blivit.

Nej nu ska jag nanna och sedan möta sabina på "våran plats" 07.15 imorgon, yeaah.

Grattis till alla er som slösat bort några minuter på att läsa mitt mest meningslösa inlägg..

+ JAG SAKNAR SARAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0