Uppdatering av helgen

Dålig uppdatering har de vart nu tycker jag...

Iallafall, fredagen blev väldigt mysig.
Mam&Pap kom upp till Halmstad och hälsade på min klass en stund
Sarah blev heeeelt förvånad och nervig när pappapolis dök upp... Hon
ser upp till poliser nått helt enormt ^^

Sedan gick vi ut på stan, köpte mina kära stövlar och två koftor till min
garderob. trevligttrevligt.  bilder på mina köp kommer upp senare idag :)
Sedan åkte vi och köpte mitt gymkort och
sen bar de av hemmåt. Käkade god mat och sedan blev det
en lugn kväll för mig, väl behövligt må jag säga..


Min lördag blev lugn till en början. Vaknade 12.50 och
sedan slappade jag mest. Runt nio åkte jag och min käre vän Matilda
hem till Adam där det var mycket trevligt folk. Jag hade en riktigt
trevlig kväll, och det var megakul att träffa folk man inte träffat på länge igen :)
vi blev hämtade därifrån för ca en halvtimme sen och nu sitter jag här.
Ska strax sova.

Senare idag blir det till att plugga lite och sedan att kolla film med Becka (?)
tror jag iallafall ^^,

God natt käre läsare.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0