Gubben med lådan?

Tänkte berätta ytterligare en grej som inträffade idag.

Jo det är så att jag och Sarah har spanat in en gubbe under några veckor nu och äntligen efter att inte ha sett honom på ett tag så såg vi honom igen då vi var ute en runda på stan med Tine och Angelika.
Den här gubben, som då bär på en låda av något slag, går in i olika klädesaffärer och sedan försvinner han spårlöst där under ca 10 minuter och sen kommer han ut igen då.

Idag hade jag och Sarah dock turen att hinna efter honom. Joodå vi gick armkrok på stan när Sarah plötsligt ropar att "där är ju gubben med lådan" och då sprang vi efter honom (han går väldans fort må jag säga) och först förbi affären där han gick in i . Tur att Sarah var uppmärksam nog att se att han sprang in på Gina.
In i affären, ner för trappan och då ser vi honom gå in genom en typ gallerdörr och sedan får vi då stå där ute och vänta antal minuter på att han ska komma ut. Målet var då att fråga honom vad han har i sin låda men som jag sa ovan så går denna gubbe väldigt fort så vi fick skynda oss upp för trappan och sedan småspringa efter honom runt hörnan men tyvärr var det då försent. Han hade redan hunnit hoppa in i sin bil och det hade ju verkat lite för desperat i behov av svar om vi hade knackat på rutan eller tillochmed öppnat dörren och frågat. huhu.

När vi sen gick förbi hans bil såg vi att han stod och bockade av något i en tjock pärm.

Sarah: Han verkar vara en mystisk man han där..
Jag: Jaaa.. jag håller med..

och sedan gick vi där och tänkte rätt mycket på det tror jag.. haha.
följde med Angelika och Tine in på Donken efter allt tänkande och medans
jag och Sarah satt och vaktade bordet kom hon på att det finns en låt som heter
typ gubben i lådan eller något.. Nya ringsignalen där ju (y)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0