uppdatering återigen ^^,

Lördag
soft hela dagen. planerna var egentligen att åka upp till halmstad för att gå på bio men så blev det inte. Istället begav jag mig till båstad där jag umgicks med Paulina vilket var riktigtriktigt trevligt! Vi fick chansen att prata om väldigt mycket och min lördagskväll kändes därför välbehövlig :)

Söndag
Vaknade ca 13.00 och slappade sedan resten av dagen. hade verkligen ingen ork till någonting, men sådana dagar behöver man också.

Måndag
Hade en underhållande men tråkig skoldag och efter skolan blev det tränatränaträna! var i båstad runt 18.30 och då umgicks jag med Cecilia fram tills 19.05 då mam hämtade mig. kom hem, softade och somnade ^^,

Tisdag
blev skjussad till tåget av sis. hade därför hela 45 minuters sovmorgon. Fast tåget, som egentligen går 07.36, blev idag försenat till 08.10!!! och de sög ju. hade frisörteknik på förmiddagen och sedan slutade vi för dagen 11.15. umgicks då med Angelika och sedan tog jag tåget hem 14.04. och nu tänkte jag plugga lite .


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0