slappt med bloggande

Sorry över gårdagens obloggande. haha. hade bara fullt upp typ.. helatiden!

Igår hade jag en förvirrande dag i skolan men roligt med mina babes of course :) tog sedan 15.04 tåget tror jag, in till ängelholm dår jag mötte Sis som jag sedan tog samma buss hem med. Vi var hemma runt 17.00.  Åt baconlåda som är typ bästa maten EVER!  Sedn bölade jag rätt mycket och ringde till Angie för att prata ut  och bölade lite till. Senare kom Micke (fasters man) hem till oss för han ville bli klippt. det var verkligen asnervöst i början men det släpptes efter hand :) Och direkt efter ville lillebror bli klippt så det var bara att börja igen.  Och efter allt klippande ringde jag Sarihs som jag sedan pratade med i 57 minuter. Efter mitt långa samtal med Sarihs som medbringade asamycket skratt så stupade jag i säng hehe.

Idag har skoldagen varit hyfsat underhållande faktiskt haha xD Jessi, Sandra o jag = crazy people, haha. + att jag o Angie hade väldigt underhållande stunder emellanåt, sambo lixon :) haha. Efter skolan var jag med Angie väldigt länge, jag tog inte tåget hem förrens 18.04. sedan väntade jag på mamma till sju och sedan åkte jag hem. Så nu har jag precis käkat och kollar lite smått på the OC. och ikväll blir det en tidig kväll så att jag orkar med morgondagen.

Saknade Sarihs som in i bomben idag eftersom hon var hemma :( Men imorgon ses vi babe!



you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0