Nog dags för uppdatering....

Då är det över två månader sen jag hittade in här sist så jag kan börja med att nämna att veckan i egypten var alldeles underbar och välbehövlig. Faktum är att jag och min bästa vän håller på att kolla resor dit nu, det är ju snart dags att unna sig några dagar i värmen igen.

Jag har haft jullov, precis som de flesta andra, och det var ju väldigt skönt. Under detta lov firades min födelsedag, julafton, min mammas födelsedag och nyår. Jag spenderade även mycket tid tillsammans med vänner som man inte har träffats på länge. Mina föräldrar vågade även lämna mig och min syster ensam hemma under ett par dagar. Väldigt risky men det gick bra och jag skötte mig hyfsat, iallafall om ni inte frågar min syster...

Sedan hade vi den plågsamma skolstarten...Inte nådigt att man börjar första dagen 08.15 då detta innebär att jag måste åka hemifrån 06.30. Snälla, låt tågstationen i förslöv bli färdig.....Lyckligtvis/olyckligtvis(?) lyckades jag bli sjuk en vecka efter och nu sitter jag här med hals- och öronont... Ingen skola blir det för mig resten av veckan iallafall..

Kan ju inte heller glömma att min bästa vän fyllde 18 den 14:onde januari så det firades ju fullt ut i helgen och vi fortsätter nog firandet på lördag också. Som ni säkert förstår sov jag inte många timmar denna helg så jag behövde nog verkligen denna återhämtningsveckan...

Och just det, i söndags hamnade jag och PP i en nooooooog random situation.... Kuewl...Fler såna situationer tack...

Sen har vi ju också den hemska Haiti-katastrofen. Fruktansvärt hemskt och jag får rysningar bara av tanken på hur människorna där faktiskt har det just nu. Jag har dock bidragit med 250 kr. Inte mycket men varje bidrag räknas.

Nu ska jag färga mammas hår och sedan kolla film och tycka lite synd om mig själv och min sjuka...

Kommentarer
Postat av: Emmaa

:)

2010-01-22 @ 09:04:10
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0