Take cover!

Nu har jag spenderat förmiddagen på skolan. Jag och Sarah skulle ta igen den lektion vi missar i eftermiddag eftersom vi ska till gbg, men det blev istället kundpass för våran del, rolig överraskning. Så nu sitter jag och snyltar på Mc'Ds internet eftersom mitt tåg mot göteborg går 13.02 och förhoppningsvis har Sabina inte missat tåget. Vi är framme 14.22 typ och då beger vi oss direkt till liseberg för att busa runder och sedan blir det ju då självklart Håkan Hellström 20.00!! Det ska bli sjukt roligt.

Tåget hem imorgon går runt 11.42 tror jag. Så kommer hem i lagom tid för att hinna plugga och sedan förhoppningsvis festa på kvällen! :)

Nej nu ska jag iväg och handla åt mig och Sabina och sedan beger jag mig lite smått mot tågstationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0