Sena nätter!

Jag har haft en bra helg. Fredagen började med några väldigt oseriösa timmar i skolan, 12.15-14.30 och sedan åkte jag hem för att fixa mig och åka vidare tillsammans med Poddie. Det blev en toppenkväll men min fot fick dock ta stryk. Det kändes verkligen igår när det var dags att åka till jobbet. Där slutade min kväll eftersom jag jobbade 16-23 men vi hade faktiskt väldigt kul emellanåt.

Idag ska vi fira min systers 19årsdag med släkten men först är det fyra timmars jobb som väntar, 11-15. Och senare ikväll ska jag bara ta det lugnt och andas ut efter en fullspäckad helg. Det går ju även en bra film som förmodligen ska ses.
tv3 kl 21.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0