Partypinglor

Då va det länge sen jag bloggade. Tänkte berätta om mitt gbgbesök lite senare. Så i lördags var jag med mitt kära Ben och busade, väldigt mycket faktiskt. Det var riktigt kul och slutade ungefär med att vi stod utanför stugan och kollade på karlavagnen tror jag att det var. Mysigt iallafall. Söndagen spenderades med massa plugg&pussar och efter det jobbade jag mellan 16-20. Tungt var det. Gjorde ett snabbt besök hos min kära vän Elin och vi hann prata ut lite hastigt innan jag var tvungen att bege mig hemåt.

Idag har vi haft matte B och pinsamt nog räknade jag inte ett enda tal..Och nu på eftermiddagen har vi haft engelska B där jag och Sarah har hunnit med en hel del med vårat grupparbete så det var skönt iallafall.

Vi har även tagit klasskort idag.


Kommentarer
Postat av: Emmaaaa

Najz att ni har det lite som ett utklädsfoto :)

2009-09-21 @ 18:05:46
URL: http://emmacb.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0