smile like you mean it

För det första tänkte jag bara berätta att jag hatar folk som ljuger, speciellt när dom först svär på ens liv att de har talat sanning när de i själva verket inte har gjort det, hihi. Är det konstigt att man har svårt att lita på folk när ens många bara ljuger för en? Tycker snarare att det är konstigt när folk säger att jag är konstig för att jag inte vill lita på någon. Hehe. Lite förvirrande kanske.

Då återgår vi till de bra sakerna i mitt liv. Jag har haft en väldigt bra dag. Det började med att jag satt modell för en trea fram till lunch och sedan spenderades eftermiddagen med en promenad till Mirage, en frisörgrossist i Halmstad, där vi skulle inhandla en massa grejer. Annars gjorde vi kanske inte så jättemycket annat vettigt, men jag och Heni lyckades iallafall underhålla varandra sjukt bra och om ni har tur så kommer det videobevis på det imorgon ;)

Nu ska jag ut och promenixa med min älskade vovsing Esther, och sedan ska jag duscha och kolla på Desperate Housewifes-premiären som är ikväll. Behöver få mycket sömn kommande natt med tanke på att jag endast fick ca 1h & 20min sömn inatt.

TÄNKTE BARA MEDDELA ATT JAG SAKNAR MIN SARIHS SOM IN I BOMBEN ,FATTA!

(resultatet från förmiddagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0