how great

Idag är det tisdag för er som inte visste det. Denna dag innebar studiedag för mig men trots det pallrade jag mig upp tidigt imorse för att hålla min kära vän Evven sällskap i skolan. Lite mycket skratt som vanligt, hehe. Vi hade iallafall roligt. Och tack för att du finns och lyssnar på mig Evven!

Och det enda intressanta som har hänt i mitt liv sen sist är lördagkvällen som inte gick riktigt som väntat , men det blir ju vad man gör det till och tillslut fick vi riktigt roligt. Söndagen spenderades i hallen då vi mötte Lönsboda(?). Pinsamt nog fick jag värsta skrattattacken mitt under sista perioden. Kunder verkligen inte hålla mig, he he.

Imorgon väntar kundpass och sedan ska det hållas lektion för ettorna. En långhårslektion som jag och Heni ska hålla i alldeles själva, hehe.

Måste även nämna att min älskade vän Benet fyller år imorgon ♥ Älskar dig!



(jag och ben)



(jag och evven i lördags)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0