12 daaaays!

Då är det ännu en vecka som har passerat. Mitt liv leker och jag mår bra. I veckan har jag hunnit med att ha min första permanentkund, må asdåligt, lallat runt på ica maxi och partajat. Jag har med andra ord haft en händelserik vecka, ha ha.

Igår var jag i/utanför jonstorp (?) förmodligen för första gången i mitt liv. Det blev en massa roligheter och galenskap där. Idag väntar typiskt nog innebandymatch som dessutom ska spelas i kristianstad nånstans.. How great!

Så nu ska jag ladda upp lite och sedan är det match!

Btw, tänkte bara nämna att det är 12 dagar tills jag befinner mig i en annan världsdel, heter det så?

Nu kommer lite bilder från Maxi-äventyret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0