Underbaraunderbara helg

Så var ännu en helg över och nu har jag endast sex dagar i skolan kvar tills sommarlovet som slår in den 11 juni. Förstå vad jag längtar!

I fredags blev det ändrade planer. Jag och sarah nöjde oss med att stanna i ängelholm och fika, och påväg hem gjorde vi ett impulstryck i bussen och hamnade ute på valhall... Hemma vid fyra och sedan tog vi det mest lugnt, vi var även nere på stranden en runda där det var helt vindstilla och alldeles underbart..



Sedan kom lördagen och vi vaknade väldigt tidigt. Hamnade på ett tåg till göteborg där det vankades shopping(!) och även en Romeo&Juliet - föreställning. Det blev en enormt mysig dag och bortsett från vårat konstiga tåg på hemfärden som råkade komma 15 minuter försent var det helt toppen! Bild på alla mina inköp kommer senare.Tack för denna dagen mamma!



Väl hemma, runt åtta, fick vi snabbt fixa oss för att sedan bege oss till gaykvist där antons födelsedag firades. Och jag tror att de flesta fick en väldigt lyckad kväll!



Nu ska jag stenplugga och hoppas på det bästa!
Tack Saharihs för en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0