huuuuh

Så var denna långhelg slut och trots detta är jag mer slut än någonsin. Igår var jag med Fredde och senare med några andra också. Vi ägnade kvällen/natten åt en massa struntsaker. Och idag ringde klockan 10.00 men busig som jag är snoozade jag till 10.30 och sedan blev det lite panik eftersom jag började jobbet 12.00. Så efter ett fyra timmars väldigt intensivt arbetspass var jag äntligen fri vilket resulterade i att jag körde hem fort och sov till åtta.

Och jaa, jag är fortfarande trött så ska alldeles strax springa in i duschen och sedan sova igen. Tur att jag inte behöver ta bussen förrens halv tio imorgon.

För att sammanfatta helgen känslomässigt har jag tänkt över en väldigt massa grejer. Ett tag kändes det som att min hjärna skulle explodera men sådana perioder kommer också. Jag har kommit fram till att jag saknar att umgås med sjukt många och att jag behöver 'hitta mig själv' ytterliggare lite till. Det har dock förbättrats väldigt mycket sen jag började 1:an och det är jag otroligt glad över, men känner att det är dags att söka lite till. Kanske ensam, kanske tillsammans med någon? Men ensam är alltid lättast eller....?


Kommentarer
Postat av: sarah

jag är iallfall vid din sida <3

2009-05-24 @ 22:50:47
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0