Frisörteknik B

Och idag har jag haft en stressig dag och plus att jag saknar sarah jättemycket!

Jo för det har stått frisörteknik på schemat hela dagen och på förmiddagen skulle vi rita upp en föning som vi då sedan skulle utföra korrekt. Eftermiddagen skulle vi göra en massa strukturritningar och skisser på en frisyr som vi sedan skulle klippa då, det tog mycket energi....

+ att mitt hår har levt sitt egna lilla liv idag , fysören vad det har blåst ^^,

slänger in några bilder från dagen, även bilder på mina otroligt vacka ritningar!





Kommentarer
Postat av: sarah

saknar er jätttttte mycket men ska jag vänta på dig vid stationen så kan vi äta morötter imon?

2009-05-27 @ 20:16:39
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0