reminders, sometimes we need them

Äntligen hemma i mitt rum igen. Tripen till gbg blev väldigt rolig och mysig. Huruvida det gick för förslöv som deltog i cupen tycker jag inte vi behöver nämna ^^ Min kära lillebror gjorde dock tre mål för mig. De tre dagar vi spenderade där ägnades åt shoppande, mysande och en massa tid i bubbelpoolen. Jag shoppade fem tröjor och en bh+matchande trosor. Man kan ju inte låta bli att älska rea. Iallfall. Våran hemfärd började idag runt fyra efter ett sista besök i nordstan.

Efter att ha släppt av Laura begav jag mig direkt hem till Becka. Tacoslagande, chokladpudding, poppon o massa mys bjöd kvällen på. Sis och Olli kom o hämtade mig runt tolv. Förresten var det första gången jag träffade min syster sen den 25 december. Long time no see.

Imorgon ska jag bege mig in till ängelholm tidigt för att möta upp min poddie. lite shopping förhoppningsvis och sedan ska jag exprimentera med hennes hår, får hoppas på bästa möjliga resultat... tihi.

Jag tror jag behöver sova nu faktiskt, så det får bli sängen nästa. :*

(bilder från gbg läggs upp imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0