slipping through my fingers

Då ligger jag en vecka efter i mitt bloggande ännu en gång. Den här gången har jag dock en vettig anledning till varför. Jo jag har faktiskt inte haft tid på allvar. Jag uppdaterar lite nu så ni förstår.

Måndagen bestod mest av allt&ingenting medans tisdagen bestod av teoriprov i klippteknik. Onsdagen medbringade ett praktiskt klipprov. Och det var ingen höjdare att ha högklackat denna dag då vi stod upp i princip sex timmar...

Efter detta jobbiga klipprov begav jag mig tll smålandsstenar hem till sarah. En massa mys verkligen. Vi kollade lite på pochahontas och pratade om allt möjligt. Somnade sedan gott och när vi vaknade hade vi en studiedag framför oss. Sköntskönt. Ägnade denna dag hos frisören delvis, sov sedan lite och sen var vi ute på lite äventyr i smålandstenar...God pizza fick jag även smaka.

Sen blev det fredag och skolan väntade. Jag åkte hem redan med elvatåget och sedan var det bara att räkna ner timmarna tills sarah skulle komma hit. Jag mötte upp henne i båstad runt tjugo över åtta och sedan bar det av hem till mig. Möspös och sådant och efter en 13timmars vistelse här följde jag henne upp till bussen då hon skulle bege sig hemåt. Alltså var det vid halv tio imorse.

Idag börjar ju melodifestivalen så jag lär ju få kolla lite på det, annars är det bara slappande som står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Sarisen

Aww tack för dessa dagar. Du börjar bli beroende framkallande..! :P

2009-02-07 @ 17:49:44
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0