Minst sagt skumma dagar!

Jag har haft skumma dagar. I tisdags bjöds det på galen fest i Freddes stuga. Jo jag badade tillochmed i havet. Men vi hade riktigt kul och vi som nannade över där somnade inte förrens runt 06.00 medans alla de andra lämnade runt halv fyra(?). Sedan har jag ju också spenderat två (tre?) nätter med att kolla film i en trång liten sova i en liten stuga, eheee. Där har jag inte heller kommit en från förrens på småtimmarna. Men det har varit riktigt kul. Igår trodde vi tillochmed att vi skulle dö...Allvarligt talat, det var inte okey. Måste även berätta att jag gjorde något otroligt igår. Jag lagade mat! Mackaroner och färdiga köttbullar. Men en mickro och en varm platta är fan inte o leka  med och jag är stolt över min insats.

Måste också tillägga att jag fick träffa Emil i tisdags. Det var länge sen och jag saknar att umgås med honom! Förrut umgicks vi ändå väldigt ofta... Saknar att ha någon o löjla sig med, buhuuuu, men man får ta vara på den tiden man får!

Nu ska jag äta och sen köra till jobbet, ikväll kanske jag faktiskt ska gå o lägga mig innan tolv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0