A good night sleep?

Igår umgicks jag med min Pretty Princess. Tanken var ju att vi skulle kolla på Pearl Harbor och gråta lite men vi hade så mycket att ta igen att det slutade med lite spel, närmare bestämt Diamanten och Finns i sjön. Haha! Och det blev en väldans mycket pratandes om allt mellan himmel och jord som alltid.

Jag somnade runt tre inatt så det går ju faktiskt framåt på den fronten. Måste börja vända rätt på dygnet.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning inför jobb, 18-22, ryktet säger att jag ska jobba med Ali och då blir det ju sällan tråkigt. mohahahaha (6). Sedan ska jag umgås med min poddie och elin :) Kommer bli en toppmysig kväll. Bilderna nedan är från förfesten till Greviefesten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0