Shopaholic?

Idag var jag hemma redan halv fyra. Träffade även väldigt trevligt och socialt folk på bussen, bl.a. sabina och laura då man fick tillfälle att snacka igenom söndagens partaj. Åt nyss grillat och kollade klart på " Confessions of a shopaholic" som jag började kolla på när jag satt på tåget mot ängelholm.

Jo det är såhär att jag är helt sjukt galen i skor och kan gå i timmar endast för att prova olika. Så alldeles i början av filmen visas huvudrollens garderob, som är helt galen och proppfull med sjukt snygga skor, kläder och väskor. Direkt när alla hennes skor har filmats börjar tårar trilla lite smått ner på mina kinder. Jag är ju som sagt sjukt galen i skor, men går inte gränsen när man gråter över dom?! Och som om inte det vore nog så kommer biljetttågmannen förbi precis då och tittar ner på mig när jag visar mina tågkort och frågar "hur står det fatt?". Jag fick helt enkelt säga lite snabbt att jag kollade på en sorglig film. Han skulle ju tyckt att jag var väldigt konstig om jag hade berättat det faktum att jag grät över skor. Nu får jag faktiskt ta och skärpa mig!
Gissa vad jag ska använda mitt nästa studiebidrag till...


Ojdå, jag har visst glömt att nämna att min lillebror fyller hela 15 år idag, så nu ska jag mumsa på tårta.
Grattis till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0