Så kom det en lite utförligare förklaring om dagen...

så idag var det alltså "JB's Crazy Spring Give Away". Detta innebar att några av johnbauerskolans program ställer upp typ montrar på torget där de marknadsför sina program samt erbjuder vissa tjänster. I vårat fall, frisörernas, innebar detta en gratis styling på plats för dom som hade tid och även utlottning av fina priser. Mot slutet gick det även så långt att vi klippte folk, men roligt hade vi! Hela dagen blev väldigt lyckad - man tackar ju inte nej till att sitta ute i en stekhet sol en hel dag. Kan ju säga att solen tog en heel del, delvis negativt,delvis positivt. Negativt främst eftersom jag har gips runt vänstra handleden, men det kanske bara blir extra charmigt med en kritvit hand i sommar...Dagen avslutades med en lite festligare måltid på skolan och sedan bar det av hemåt.

Jag har nyss kommit hem från min poddie. Vi kollade på "Stekta gröna äpplen"(?). Den var iallafall väldigt mysig - hann tyvärr inte se slutet dock.. lyckat!

Nej nu måste jag sova, imorgon blir det tidigt eftersom lillebror ska konfirmeras 13.00 och man vill ju ändå se hyfsat okej ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0