ibland är dom alltför knasiga....

Gissa vad mina föräldrar gör...dom kom nyss hem från hbg och nu är grillen i full gång. Jaja, är man sugen på grillat så är man..

förövrigt har dagen ägnats åt SOLSOLSOL. Fy f*n vad härligt det har varit! Först på stranden i några timmar och sedan i min trädgård i några timmar med slamcock. Ni kan ju förstå så brända vi är nu ens.. Sedan blev det massa lek med ett mysigt gäng och efter det drog vi oss hem till mig. Var ensam hemma och sånt är läskigt! Efter kubbspel och massvis med skratt&bråk har jag nu blivit lämnad. Ser framemot en rolig kväll imorgon. får hoppas på det bästa iallafall. men med trevligt sällskap blir allt bra :)

Nu ska jag då äta grillat(!) och sedan blir det sömn efter några avsnitt av the OC :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0