Hejhejhej

Jag tänkte börja med att uppdatera om materialkunskapsprovet. Det gick faktiskt över förväntan! I mina tankar såg jag framför mig hur jag inte skulle kunna svara på någon fråga alls, men vet ni vad? Jag svarade på alla utom en eller två frågor och svaren var tillochmed vettiga!!!! Är så stolt över mig själv. Provet gjordes efter lunch och förmiddagen ägnades åt lite styling på varandra och vi fick chansen att testa "Maria Nila"s produkter. Allt pga. att vi hade besök av dom. Vi fick även väldigt bra tips och sedan information om en eventuell "Maria Nila VIP-kväll" som isåfall kommer att hållas på skolan. Hoppashoppashoppas! :)

Mellan 18.30-20.00 befann jag mig nere i förslövs församlingshem eftersom min lillebror hade någon slags konfirmationssak där vi skulle se vad alla konfirmander hade lärt sig och jobbat med under året. Verkligen sjuuuuukt roligt ju....Och sen kom ett kvällsryck då Fredde och jag träffades för första gången på evigheter känns det som. Han åkte hemmåt för ca 40 minuter sen och jag saknar honom redan :) Nej nu måste jag sova och försöka få bort min nervositet. Jag kanske inte har nämnt det här i bloggen, men imorgon ska jag operera min handled.. Man får verkligen hoppas på det bästa!

Godnatt!

och vi kommer inte längre, vi är tillbaks på noll
men ingen kommer sörja, vi har spelat ut vår roll
vi glömmer hela skiten, det betyder ingenting
vi skulle kommit längre, men jag räckte inte till
vi kommer aldrig att bli som dom andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0