Härlig kväll!

Min lördag slutade lite galet, jaadå. 
Min söndag blev väldigtväldigt lyckad. Jag och Sabina körde en liten heldag med matlagning osv. medans Laura gjorde oss sällskap runt sju. Efter en liten stressfixning bar det av till bussen där även Julia hoppade på. 25 minuter senare var vi framme i ängelholm där allt det roliga väntade. Jag var nog hemma vid två tror jag. Tack för en jätterolig kväll allihopa! :)

Imorgon börjar skolan så min måndag kommer att ägnas åt en del pluggande om jag nu kan koncentrera mig vill säga... Skulle helst av allt bara vilja lägga mig ute i solen och sova en sväng till men det får vänta till senare isåfall.

lalalallalalalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0