and i love this day!

Tack för en underbar dag! Vädret är bra, mitt humör är på topp och just nu, om så bara för tillfället, har jag faktiskt inget att klaga på. Jag har en underbar helg att se framemot, likaså ett härligt påsklov. Känner bara för att gå ut en sväng nu och verkligen ta vara på det fina vädret, men självklart är det ingen som är riktigt påddé.

Idag slutade vi skolan runt ett och då begav jag, p1, p2, Angie, Sarah och Emma oss bort till flygstaden för att införskaffa lite skor och helt enkelt umgås lite. Själv hade jag då bestämt mig för att stå emot mitt skoberoende men dagen slutade med att jag satt på tåget hem tillsammans med ett par rommarsandaletter från skopunkten. Bra jobb där, men personligen tyckte jag att jag förtjänade dom!

Imorgon blir det lite Girls hos mig då Tine, Sarah och Angie följer med mig hem. Massa mys på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0