wihoooo

woohooo, Mollan glad idag!! Fick sluta kvartöver ett och hann därför med 14.04tåget.
så nu har jag varit hemma  i ca en halvtimmen, myyyyycket skönt må jag säga.!
Har även käkat bajconlåda, så sjuuktgott!! (y)

jaa, vad ska man säga , det kanske märks att jag är på bra humör idag ^^,

sååå, imorgon börjar vi inte förrens 12.15, så de blir sovmorgon ett bra tag
längre för mig, väldigt behövligt eftersom jag inte fick någon eftermiddagssömn
igår och förmodligen inte får det idag heller. känner att jag måste ta vara på det fina vädret.

så då får vi se vad jag hittar på idag. känner dock för att vara social men vem vet.
kanske får min sömn trots allt ^^


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0