sömn på lektion, soooft

Okej, såhär då.

fick skjuss av mamma upp till bussen, var dock precis så jag hann, bussen körde förbi oss
påväg till hållplatsen nämligen..
aldrig en bra start på morgonen!
hade dock en mysig stund på tåget tillsammans med Adele
och därefter följe med Sarah till skolan.

Frisörteknik hela dagen, can it get any better??

Klippte hela förmiddagen, hade även en liten teoridel också men det var helt okey.
Sedan var det dags för att göra inpackningar och hårmassage på varandra
och jag somnade. får jag skylla på min hostmedecin? ^^
haha nej men det var riktigtriktigt skönt, och välbehövligt!

Sen tog jag 16.04tåget hem tillsammans med Adele, trevligt som sören, och
från båstad tog jag en buss som gick 16.40 hem till lilla förslöv, skönt när man
äntligen var hemma.
Fick mat på direkten och sedan pluggade jag till typ sju, sledet så det resulterade
i att jag somnade direkt sen.
Vaknade dock redan runt halv åtta av att Becka ringde och vi hade en trevlig
pratstund. Kollade sedan lite på Top model 10 som började sändas förra
veckan, lätt en av tvfavoriterna.
Men nu ska jag försöka fixa mig inför natten så man kan komma i säng
tidigt för en gångs skull ^^


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0