Slappedag

nu ligger jag och kollar på Desperate housewifes. Liv kallas de :)
M&M åkte hem runt fyra och mam&pap kommer hem runt sex imorgon bitti.

Dagen har bestått av mycket sömn, riktigt skönt har de varit! Sen var jag även duktig
nog att räkna lite matte, dock inte tillräckligt mycket eftersom Becka kom o störde mig.
Vi var ute en runda och sen när vi kom hem lagade vi asaäckliga pannkakor så
vi käkade typ vars en ^^
Hon åkte typ nyss hem så nu tänkte jag räkna några tal, duscha och sen gå o lägga mig
faktiskt.. Det hade varit riktigt skönt..

Haha ofta inte jag hade somnat när Anna o Chrille kom hem inatt och att Anna bara
slängde sig på mig :) Underbart ju.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0