SJuuuuk , palla ens :/

Ofta jag ens bloggar ändå även fast jag sa att jag inte skulle.
Börjar nu bli rätt uttråkad men det håller nog ett tag till. Imorgon blir det inte skola för mig, utan ska in till hbg då till läkaren och sen hem för att soooooova. + att jag inte får äta idag efter klockan tolv, asså omg, världen går ju under då..

nej min dag började sjuuukt flummig. Jag o Emma jobbade tillsammans hela förmiddagen och det var väldaaans roligt.
Gjorde klart typ själva arbetet på ca en timme och sedan var det bara att flumma under två timmars tid.
Sen blev jag dock ännu sjukare än vad jag tidigare varit så det var lite osoft..
Så nu har jag ont i öron+hals och megaförkylning och feber.. Palla. jag som inte vill missa skolan!

Men iallafall, som ni kanske förstår så har dagen mest bestått av sömn(!) hur skönt som helst, fast dock mindre skönt när man vaknat och känt hela sjukan..

Nu ska jag återgå till att kolla på Desperate Housewifes, ofta jag inte är uttråkad...


<3

Kommentarer
Postat av: jenna

svar: jo verkligen. sen måste vi dra med max och pelle också, höhö

2008-09-09 @ 11:24:55
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0