Sick and tired

Nu har man precis tagit dagens andra penecelin tablett.. roligt värre ju..
Vaknade halv sju i morse och kunde inte fortsätta sova och är alltså enormt trött, så sen dess har jag kollat på Desperate housewifes, liv kallas de ^^,
Känner mig en aning piggare för tillfället iallafall, men tyvärr går de upp o ner..
Skulle inte gå till skolan igen förrens på fredag men fick nyss reda på att vi är lediga då vilket är skönt för min del eftersom jag inte tror att jag kommer vara så himla kry då, eller jaa man vet ju aldrig. Då får antagligen Emma ta tåget in till ängelholm eller båstad själv och sen får jag möta upp henne där.

hoppas man blir frisk till helgen då alltså. Nu ska jag återgå till att kolla på desperate housewifes och ska även
avsluta mitt engelskaarbete och börja lite på frisöryrketshistoria-arbete. funnyfunny! men man vill ju dock ej hamna efter i skolan efter bara några veckor..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0