OOOOOOOOOOOOOOONT

just nu vill jag bara spola tillbaks tiden en vecka för då hade jag inte gjort det dumma
beslutet att vara ute hela fredagnatten! och sen mått såhär denna vecka,

visst det har bara blivit mycketmycket bättre och jag var typ helt övertygad om att jag
skulle orka med denna helg som skulle bli sjukt rolig!!!!!! men sen typ för två/tre timmar
sen så typ fick jag SJUKT ont i mitt högra öra och det är inte öroninflamationsont utan
ontontontont! så jag och min syster tror att min trumhinna har sprängts eller något
liknande för såhär ont är faan inte normalt att ha!

har fan bara bölat och gått fram och tillbaka och sen har jag legat ner och inte kunnat
röra mig, så fruktansvärt ont jag har ! lär ju dock ej bli någon redig sömn denna natt heller!


(ursäkta för mitt språk i detta inlägg)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

MALIN LILJA, du måste försören få ngn medicin till öronen, jag vet hur det är att ha mega mycket öroninflamation ! <3<3

2008-09-11 @ 22:08:13
URL: http://rebeckajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0