lalala, söömn

min familj kom hem efter många om o men och då blev det middag
wihoo, mollan gillar. sedan gick jag ner, och somnade IGEN.. bra jobbat!

och när jag väl vaknade igen började min mobil lagga lite smått och skickade
tomma sms till nästan alla i min kontaktlista (y)

sitter nu och kollar lite halvt på idol och även lite på topmodel 10, wiho.

får skjuss till tåget imorgon och behöver därför inte gå upp förrän 06.40,
gud vad skönt med sovmorgon!!!
ska även ha med mig en grann cykel som jag ska ha uppe i halmstad för
att kunna ta mig till gymmet o tåget o så. härligt.
ska ju träna tillsammans med Sarah och Therese imorgon och förmodligen
några fler med.. det ska bli skönt att äntligen komma igång med träningen igen!!

så det blir inte blogg förrän i morgon kväll då. kommer vara hemma runt åtta.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0