haha, min stabila vän Matilda

ca 12.30 i förmiddags tvingade Matilda upp mig ur min sköna soffa för att följa med till grevie och kolla när deras A-lag mötte västrakarup, värsta feeedederbyt ju så det kunde man inte missa.. ööh haha. iallafall, hade då endast fem (om inte mindre) minuter på mig att göra mig i ordning och när jag är påväg upp för den jobbigaste backen ever för att hinna hem till dom så ringer Matilda och säger att jag kan vända för att dom kommer och hämtar mig. Självklart snällt, men man kan ju höra av sig tidigare? :'/ hahaha.

Iallafall, väl i grevie sätter vi oss helt mobbade på en bänk men sedan kallar vi över tha cool gang bestående av bertil, vasquez, ollie o sickan. trevligttrevligt :)
grevie gjorde första målet och det gillar vi! sen gjorde v-k sitt mål och sedan blev det halvlek. Så Matilda försvann för en stund då hon pratade i telefon och när hon kom tillbaks så sätter hon sig helt okey ner på bänken och helt oväntat så flög hon baklänges. asså det såg så sjukt roligt ut, det är ett sånt moment som man måste vara med på. STABILT MIN KÄRE VÄN!

mam&sis hämtade mig och Matilda halv tre så tyvärr hann vi inte se klart hela matchen. när vi gick stod det iallafall 2-2 tror jag...

nu vill jag att Rebecka ska vakna (hon ligger tydligen och sover) så att jag får se om hon orkar att jag kommer hem till henne och lekorr.. hehehe ;D

<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahaha! vafan jag satte mig på min väska :O

2008-09-29 @ 15:32:14
URL: http://matildaborgcrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0