fredaglördagsöndag

Sry, bloggade inget igår, men sov hela dagen
mådde uselt, typ mycket värre än i fredags.

fredagen började trevligt men slutade med att jag
satt o kollade på film helt off så dåligt mådde jag.

idag vaknade jag tidigt och nu har jag en dunderförkylning
och öronont. ögonen och halsen har blivit bättre så åtminstone
något positivt...
får se om det blir skolan imorgon, vet inte om vi ska till
doktorn igen då fast hoppas att förkylningen lagt sig
tillräkligt mycket, jag hatar att vara förkyld i skolan!!

nej nu ska jag koncentrera mig på att bli bättre.
bara en sak till ; hoppas min klass hade roligt
igår på klassfesten :)


<3

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

hoppas du mår bättre i dag

2008-09-14 @ 09:56:13
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0