Dagens dag!

Idag kom jag hem runt halv sex efter ännu en superflummig dag i skolan. Trivs enormt bra i klassen. Btw så ringde dom från Helsingborgs intagskanslie och sa att jag kommit in på frisör där med, började skratta lite smått för mig själv då eftersom jag nu aldrig skulle få för mig att lämna min klass.

Har som vanligt hänt massor med roliga grejer idag. Pinsamt nog 'r vi nästan alltid dom som alltid ska  höras mest. Vid lunchen hade vi typ karaoke vid matbordet och ett gäng killar satt vid bordet intill, dock tänkte inte vi på att det hördes så mycket som det gjorde så vi började rycka och sjunga "turn around" o så till killarna. hahaha. Vi fick dom iallafall att  vända sig om. Deras kompis fyllde tydligen år så dom bad oss sjunga för honom, ofta vi ville de.. Nää iallafall, det var riktigt roligt.  Sen på sista lektionen när jag o Sarah skulle gå ner till ett av grupprummen och jobba  gick vi förbi dom killarna. En av dom sa då till oss  "eeey du, du tappa något!" . Utan att förstå att jag var mitt inne i en diss svarade jag  "vaa,vadå?".  Sen kom knäcken som fick hela deras gäng att skratta sönder -  "farten".  haha, ofta de ens var roligt? Så nu har Sarah kommit på en sak vi ska säga till dom nästa gång vi träffar dom .

"eeey du, du tappa något!"
"vadå?"
"STILEN"

Den är ju klockren om något. Tänkte slappa lite nu o så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0