britneyflashbacks med becka ? haha

idag hade jag turen att hinna med 14.04-tåget hem. lite fjäsk och krydd går alltid igenom! när jag stod och väntade på tåget fick jag sms av mamma där det stod att Anna (storasyster) hade klarat körkortet! i morse då. och ingen mer än hon och mamma visste om det, så med andra ord hade mam&sis döljt det för hela familjen.. haha, galenpannor :)

iallafall, så ringde jag min käre storasyster som kom och hämtade mig i båstad 14.22 vilket innebar att jag slapp gå från tågstationen till busstationen, riktig lång bit är de (a)
vi åkte till lillebrors skola för att chocka honom genom att vi åkte i bilen själva utan mamma. haha, han trodde dock inte på att anna tagit körkortet utan kollade förvirrat runt i bilen efter mamma, haha.

sedan åkte vi till VK för att hämta mamma som då jobbade där. och stackars mamma fick sitta i baksätet, men så  blir de nu. och de gillar vi (y) 
jag kom hem , käkade lite och sedan slängde jag mig på soffan, sov en sväng och jaa.. sedan har jag inte gjort så mycket vettigt.
eller jooo, jag pratade strunt med becka i typ en timme, vilket varskönskönt + att jag hittade min britney spears greatest hits dvd. innan har den hackat jättemycket men jag tog ett sista försök till att önska att den skulle funka. när jag satte i den då så funkade ALLA låtar, aaaah blev superglad, haha, så jag och becka satt och hade lite flashbacks till låtarna (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0