ändrade planer

okey, gårdagen blev inte riktigt som det var tänkt från början. För påväg hem till Matilda mötte jag en massa roliga killar vid statoil och då visade det sig att Eken skulle ha lite umgänge hos sig så jag och Matilda hamnade där istället efter en massa tvekande. Det blev dock väldigt trevligt och det var kul att umgås o träffa dom för engångs skull lixom. Jag kom hem redan vid halv ett och kollade lite på greys anatomy då och gick o la mig. Skönt.

Idag vaknade jag redan runt halv elva, och nu känner jag dock att det behöver hända något. Känner mig helt sprallig i kroppen. Jag har en sådan känsla ni vet när man känner att man behöver göra något men inte kan komma på vad det är. Det är riktigt jobbigt faktiskt!!

Men det kommer nog sluta med att jag pluggar lite matte nu och senare drar hem till Becka.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0