4/9

Nu har mollan ÄNTLIGEN kommit hem från skolan.
Blev typ skitglad när jag skulle hinna med 15.04-tåget från halmstad
men självklart när jag kommer fram till stationen så är tåget ca 25 minuter för senat.
Fatta att jag fick stå o frysa i typ 40 minuter. that sucked.
Sedan körde det  typ skitsakta för det var något tekniskt fel på tåget så hann inte med
båstadbussen hem utan fick åka in till ängelholm och ta bussen hem därifrån.
Träffade dock jonas vid hållplatsen så vi snackade och tog igen missad tid, trevligt :)
Sedan åkte jag även samma buss hem som  becka o co. sooft.

Bortsett från min eftermiddag så har det varit en riktigt soft skoldag, fast har typ varit
helt utmattad ^^, Gjorde även matteprovet kapitel ett idag, skönt o bli av med första iaf.
Jaa, hade alltså matte och svenska idag. svenskan var ju sjukt underhållande!
HAHA! Behöver man säga mer än att jag trivs väldans bra i min klass?! <3

tänkte sova lite nu men bloggar av mig senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0