ZAC EFRON

har endast tagit det lugnt hela dagen, vääääääl behövligt. Saga har även varit här en runda, så stor hon börjar bli! hon fyller faktiskt 3 år i mars ^^, dock var det lite jobbigt när jag låg och sov och hon ropade och kom in o väckte mig hela tiden, men det är sådant man får ta ^^

nu sitter jag o mam här o väntar på att henke o pap ska komma så vi kan få käka pizza ;D

och nu är det så att i fredags så träffade jag o Sarah ääääntligen vår älskade ZAC EFRON! hittills har vi bara sett honom på vår skola eftersom det då är där han går. och han har bara varit ögongodis för oss. men nu har vi äääntligen fått prata med honom, UNDERBART !
 Zac Efron in våra hearts <333333333333333333333


(Sarah, ZAC EFRON och jag)

Kommentarer
Postat av: ulla

ZAC EFRON i high school musikal ? :O:O:O

2008-10-05 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0