min dag och den kommande helgen (y)

idag började äntligen det efterlängtade höstlovet och det gillar jag stenhårt! Alltså innebär det att jag slipper gå upp 06.00 i lite mer än en vecka, tummen upp för de då! skulle egentligen haft engelska imorgon men där har vi enskillt arbete, vilket innebär att  det kan göras varsomhelst. alla i klassen föredrog, utan tvekan, att göra det hemma ^^,

imorgon ska mam&pap flyga upp till stockholm från ängelholm vid halv tolv. m&m skjussar dom in och då passar jag på att åka med för att ta tåget 12.13 upp till halmstad. Där ska jag möta upp några roliga tossar och sedan åker vi hem till Angelika för att sova där. Jag kommer inte hem förrens på söndag eftermiddag tror jag så det kanskekanske kan bli brist på mitt bloggande, men ska försöka att småblogga lite dåochdå.

nej, nu ska jag fortsätta med mitt projektarbete som ska mejlas in senast imorgon. är klar med 8/9 delar så jag blir klar med hela när somhelst :)

bjuder på en video som får mig att skratta haha.
scenen från "27 dresses" då dom sjunger låten "Benny and the Jets" ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0