lördagsöndag

Min lördagskväll spenderades tillsammans med Emil, Ted, Fredrik och Fredrik. Det var väldans trevligt att få umgås med dom igen eftersom det var ett tag sen sist. Vi var hemma hos mig, vi var på statoil, och vi kollade film hos mig.
På statoil lyckades jag och Ted konstatera att vi var riktiga nolifare som hängde på statoil och köpte en godisbit itaget.. haha. vi konstaterade även att Mores omslagstjej inte såg ut att passa in där. Hon hade inte det där porriga i blicken lixom. haha, liv kallas de (y)

Vi kollade på filmen "Bondgården" som är hur sjukt rolig som helst. Sedan lämnade mina kära vänner mig runt 02.00. Och då däckade jag direkt i min säng, huhu.

Idag är det söndag och jag ska pluggapluggaplugga! Mitt mål är att bli klar med Projektarbetet idag. hoppas det blir så... Ni får gärna ge mig en anledning till att pausa lite från mitt pluggande ^^,

nej, nu är det dags att börja! Hör av er om ni vill ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0