höga krav o dålig planering?

Min dag har varit jobbig men bra. vi hade frisörteknik hela dagen och jag tror att hela klassen var väldigt trött idag..jag gick dock kvartiett för att jag skulle fixa lite i båstad. sedan färgade Ida mitt hår och de blev toppen (y)  Kom hem för ca en timme sen och har bara tagit det lugnt. funderar på att gå och lägga mig rätt så snart så jag slipper vara totalutmattad imorgon!

fick väldigt höga krav på mig i fredags tror jag de va. Jo nämligen att jag aldrig skulle erkänna när jag hade tänkt fel eller tänkt något trögt. alltså med andra ord, att jag skulle sluta idiotförklara mig själv. men hallå ?! det är faktiskt svårt att låta bli att vara ärlig. jag vill inte hålla sånt inom mig och dessutom är det väl lite roligt ändå Angelika? ^^ Men det kanske är bud på att hålla igen när man har tröga tankar inom sig.. haha. får se hur det går med den saken.

Imorgon väntar matte och svenska, skolk? jatack! men tyvärr så är jag så duktig att jag faktiskt ska gå imorgon..sedan blir det till å träna och efter det hem och börja på projektarbetet(!) som ska vara inlämnat på tisdag och jag har varken informationen eller böckerna för att kunna börja. måste verkligen ta tag i det imorgon! haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0