helguppdatering :D

Fredagen resulterade i en massa flummande. Jag, Tine och Sarah var dom enda som sov hos Angelika denna natt. Vi sminkade oss totalt galet (lovar att det kommer upp bilder på det sen) och sedan spelade vi in en massa videos då vi dansade till blandannat Spice Girls Wannabe, haha ;D  Jag och Angie var uppe längst denna natt, vi gick och la oss runt tre efter en massa skrattanfall. Hur mysigt som helst hade vi, lixom spagetthi hit och ägg dit ^^



Lördagen började med att jag, Tommy, Tine, Sarah och Robin åkte in och handlade mat till senare. När vi kom hem igen så hade EmmaP kommit så vi softade lite grann och sedan blev det full stress och alla vi tjejer fick nog våra små utbrott ^^ haha. men det va de värt för slutresultaten blev toppen tycker jag (:  
de andra kom runt åtta, då Angie och jag trodde att klockan var typ tolv, haha trevligt där ju :) vi hade väldans roligt och det blev en kväll med mycket skratt, dans och en massa galenskaper!



Söndagen var dock inte trevlig att vakna upp till, huset såg ut som en äkta svinstia och det var bara till att börja städa (dock hjälpte vissa inte till) . men några timmar senare såg huset fint ut igen ^^ . Hände dock lite skit sen, vilket slutade med att jag, tommy och angie hamnade på mc donalds vid tolv. sedan släppte dom av mig vid tågstationen, mitt tåg gick hem fem över ett. väl hemma var klockan typ tre och regnet bara öste ner >.<



sov och slappade en bra stund igår och sedan vid halv sju tog jag bussen till grevie där alex mötte upp mig och sedan vandrade vi upp till Laura tillsammans. de va en myspys kväll och efter att alex stuckit hem igen blev det en massa återblickande och mycket skrattande. väldigt trevligt.
Sis hämtade mig vid tio och när jag kom hem kollade jag lite på Americas Sweethearts men vid kvart i tolv kom Micke och Fredde hem till mig så vi gick ut en runda och töntade oss lite. kom hem vid ett igen och då dunsade jag i sängen. skönskönt.



hittills har jag äntligen skickat in mitt materialkunskapsarbete och duschat och plockat upp lite på rummet. Laura och jag kanske ska träffas en snabb runda innan hon ska träffa sin Simon. trevligttrevligt..
ikväll får vi se vad som händer .

you know you love me
xoxo gossipgirl

haha var bara tvungen, äkta Sarihs :)

förresten, tack för en sjuukt rolig helg med er tjejer! ni är bäst <3

förresten igen, GRATTIS ANGELIKA som fyller 16 idag!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0